Fotografie workshops

Houd je van fotograferen, maar loop je af en toe nog tegen dingen aan? Door workshops te volgen in onderwerpen waar jij nog moeite mee hebt, kun je snel doorgroeien in je fotografie. Ik bied verschillende soorten workshops aan voor beginners tot de meer gevorderde fotograaf. Zoek je een workshop die hier niet bij staat? Neem dan contact met me op en wie weet kan ik toch iets voor je betekenen.


welke workshops geef ik?

Workshop basisfotografie

In deze workshop leer je alles over diafragma, sluitertijd, ISO, witbalans, compositie, lichtcompensatie, etc. Ik leer je hoe je anders kijkt naar je onderwerp en hoe je voortaan geen kiekjes, maar sprekende foto's maakt.

Basis Lightroom

Wil je jouw foto's net dat beetje extra geven? Ik leer je hoe je jouw foto's kunt ordenen en wat kun bewerken in Lightroom. Het is verbazingwekkend hoe gemakkelijk je een foto zoveel mooier kunt maken.

 



Lightroom uitgebreid

In deze workshop leg ik je uit hoe je in Lightroom je foto's beheert, bewerkt, en exporteert. Hoe maak je jouw eigen presets? Hoe kun je delen van je foto bewerken? Hoe exporteer je jouw foto's het beste voor een bepaald doel? Een uitgebreide workshop over de praktische toepassing van Lightroom.

Studio portretten

In deze workshop leer ik je hoe je in de studio een mooi portret kunt maken. Ik behandel hierbij een aantal verschillende belichtingstechnieken, het aansturen van je model en de nabewerking in Photoshop. Er is een model aanwezig, zodat we ook echt aan de slag kunnen.