Fotografie workshops

Houd je van fotograferen, maar loop je af en toe nog tegen dingen aan? Door workshops te volgen in onderwerpen waar jij nog moeite mee hebt, kun je snel doorgroeien in je fotografie. Ik bied verschillende soorten workshops aan voor beginners tot de meer gevorderde fotograaf. Zoek je een workshop die hier niet bij staat? Neem dan contact met me op en wie weet kan ik toch iets voor je betekenen.


welke workshops geef ik?

Workshop basisfotografie

In deze workshop leer je alles over diafragma, sluitertijd, ISO, witbalans, compositie, lichtcompensatie, etc. Ik leer je hoe je anders kijkt naar je onderwerp en hoe je voortaan geen kiekjes, maar sprekende foto's maakt.

Basis fotobewerking

Wil je jouw foto's net dat beetje extra geven? Ik leer je de basis bewerking in Lightroom en Photoshop. Het is verbazingwekkend hoe gemakkelijk je een foto zoveel mooier kunt maken.

 



Lightroom

In deze workshop leg ik je uit hoe je in Lightroom je foto's beheerd, bewerkt, en exporteert. Hoe maak je jouw eigen presets? Hoe kun je delen van je foto bewerken? Een uitgebreide workshop over de praktische toepassing van Lightroom.